Revision [1729]

This is an old revision of OutThere6 made by AdminDare on 2022-06-02 19:39:16.

 

Out There 6: Kymmenen tuntia


<--: 5: Kaksi reittiä

"Tällaiset asiat meidän pitää päättää yhdessä."
- Altair

 


Bromon rahtikupla, 4.3. 2147, klo 21 aluksen aikaa


Altair ja Fajar ovat palanneet Albert Jackalta, ja käyvät läpi kokemuksiaan taistelussa. Kummankin päässä pyörii toistuvasti vaarallinen kohtaaminen fijiläisen taistelurobotin kanssa, je normaalit ihmisille sopivat hengitysharjoitukset eivät sovellu pienille Sei-Epsonin huoltoroboteille. Lopulta molemmat päätyvät rauhoittumaan musiikin avulla sen verran, että voivat käydä nukkumaan. Kriang Krai on virtuaalimaailmassa pelaamassa.

Pari tuntia myöhemmin Bromon huoltojärjestelmän hälytys herättää heidät. Waitui Tolulla tapahtuu jotain. Rungon aukosta on kuoriutunut uudenlaisia humanoidirobotteja, jotka näyttävät rakentavan jotain aluksen pinnalle. Robotit ovat sotaisan näköisiä ja siivekkäitä, ja rakenteilla oleva laite vaikuttaa aseelta. Onko se uhka Bromolle? Fajar ja Berin ilmoittavat tästä tovereilleen.

Albert Jackalla Berin kuuntelee uutislähetyksiä Europalta läpi yön. Hän löytää tiedekanavan ja innostuu kuuntelemaan meribiologien löydöistä. Hän ei varsinaisesti nukahda. Kriang Krai taas on virtuaalimaailmassa seikkaillut itselleen omaisuutta ja jutellut Raquelin kanssa. Hän sanoo kysyvänsä tästä kapteeni McGilliltä. Pian hän raportoi, että kapteenin mukaan laite näyttää puolustusjärjestelmältä, joka ei ole riittävän järeä läpäisemään edes Bromon runkoa -- mutta se on myös mahdollisesti ensimmäinen aste suojajärjestelmissä, ja sen valmistuttua robotit voidaan lähettää rakentamaan jotain vaarallisempaa, vailla pelkoa että rakennustöitä häiritään.



Pelinjohtajan kommentteja


Kuvaus tuskin aloitettu

Tosiaan, egosilta ei ole välttämätön konekehoa vaihdettaessa, mutta se auttaa poistamaan väkivaltaiset reaktiot ja tekee siirtymästä helpomman, ja kuten havaittiin, tällä on arvoa.




CategoryPelit - CategoryOuThere
There are no comments on this page.
Perustuu Eclipse Phase -roolipelin, CC-NC-SA Posthuman Studios, 2008-. Pelijärjestelmänä GURPS.
Kampanja ja kuvitus CC-BY Dare Talvitie, 2015 - 2020 (paitsi jos muuta sanotaan):: Valid XHTML :: Valid CSS: :: Powered by WikkaWiki