Revision [1412]

This is an old revision of OutThere0 made by AdminDare on 2021-11-03 20:04:38.

 

Out There 0: Hahmonluonti



Premissi


Out Threren hahmon pelaaja luo itse. Käytössä on todella nopea luontimekanismi, jossa hahmo luodaan muutamalla valinnalla ja rastilla ruutuihin. Tavoite on, että luotu hahmo on sellainen, jonka pelaaja itse tuntee ja jota pitää kiinnostavana. Halutessaan hahmolle voi kirjoittaa paljonkin taustaa, koska siitä ei ainakaan ole haittaa. Pakko ei kuitenkaan ole.

Hahmojen on tarkoitus olla kohtalaisen tavallisia 2130-luvun aikuisia ihmisiä. Pelin alkupaikka on Nagara Rimba Nusa, Indonesian pääkaupunki. NRN on varakas ja kansainvälinen kaupunki, samaan tapaan kuin vaikkapa joku Sydney nykyaikana. Se on vaurastunut teknologialla ja etenkin Tyynenmeren avaruushissin kautta sille tulee huomattavasti vaurautta, mutta Indonesia ei ole mikään eurooppalainen hyvinvointivaltio ja tuloerot ovat melkoset. Varsinkin ylemmät sosiaaliluokat ovat täynnä japanilaisia, kiinalaisia, eurooppalaisia ja pohjoisamerikkalaisia.

Pelaajahahmon kansallisuus ja etninen tausta voi olla melkein mikä tahansa. Poikkeus: ei suomalaisia. (Pelinjohdon linja kaikissa peleissään on, että joko kaikki hahmot ovat suomalaisia, tai yksikään ei ole; muuten pelaajien kulttuuritausta muuttuu liian dominoivaksi elementiksi pelissä)

Konkreettinen hahmonluonti

There are no comments on this page.
Perustuu Eclipse Phase -roolipelin, CC-NC-SA Posthuman Studios, 2008-. Pelijärjestelmänä GURPS.
Kampanja ja kuvitus CC-BY Dare Talvitie, 2015 - 2020 (paitsi jos muuta sanotaan):: Valid XHTML :: Valid CSS: :: Powered by WikkaWiki