Revision history for Larp


Revision [813]

Last edited on 2018-03-04 13:05:53 by AdminDare
Additions:
===Morfit===
Yksinkertaisia naamio + hanskat + vaatetus -settejä, tyyliin one size fits many
Säteily: ulkona n. 30 mSv / päivä (hyvin konservatiivinen arvio). Orgaaniset morfit ottavat pahaa hittiä ulkona.
Deletions:
Säteily: ulkona n. 30 mSv / päivä (hyvin konservatiivinen arvio). Morfit ottavat pahaa hittiä ulkona.


Revision [812]

Edited on 2018-03-04 12:57:21 by AdminDare
Additions:
(Mikropainovoiman simuloinnin mahdollisuus helpottaisi myös menoa? Ehkä tasavaltalaisten alus perustuu mikropainovoimaan ja magneettikenkiin? Olisi kiva, jos tähän saisi jotain eroa kiertopainovoimaan.)
Deletions:
(Mikropainovoiman simuloinnin mahdollisuus helpottaisi myös menoa?)


Revision [811]

Edited on 2018-03-04 12:49:23 by AdminDare
Additions:
Perusidea:
Pyörivä avaruussatama Jupiterin kaasukehän tuntumassa / renkaissa on kokenut kriisin ja tulee putoamaan ilmakehään. Joukko onnenonkijoita / vieraiden valtojen agentteja siivoaa jälkiä ja käyttää avaruusasemaa staging-alueena naapuriasemien puhdistamiseen. Tasavallan tutkimusalus etsii samalla eloonjääneitä ja jäljittää koneälyjen jälkeensä jättämiä ansoja.
===Kovan scifin faktoja===
Liikkuminen tapahtuu metallivetyraketeilla. (Ongelma: kaikki näkevät kaiken? Liikkuuko täällä muutakin? Toki näin lähellä Jupiteria massiivinen säteily ja Ion vulkaaninen plasmavyö sotkevat sensorit.)
Säteily: ulkona n. 30 mSv / päivä (hyvin konservatiivinen arvio). Morfit ottavat pahaa hittiä ulkona.
Metallivetyrakettien kantamat vähän pieniä. Pitäiskö larppi vetää suosiolla aikadilaatiossa - ts. pelissä matkustusajat on säädetty kertoimella 10? Toisaalta, Metis ja Adrastea ovat lähimmillään 1100 km (esim. 15.3.2018 klo 14:41) päässä toisistaan. Jos etäisyydet olisivat parin tuhannen kilometrin luokkaa, matkustusajat olisivat ihan järkeviä ja energiamäärät samoin. ∆v-määrät ovat jotain 15 km/s tjsp, tällaisilla voisi liikkua melko järkevästi.
(Mikropainovoiman simuloinnin mahdollisuus helpottaisi myös menoa?)


Revision [810]

Edited on 2018-02-28 22:42:00 by vieras
Additions:
idea: asema kaasujättiläisen kaasukehässä (1G tjsp), ison matsin aftermathissa. Joukko egoja ja varamorfeja; paljon taistelua, kun morfi kuolee, voidaan sukittaa uuteen kroppaan mutta näitä ei ole loputtomiin (kroppana voi toimia myös esim. gorilla tai muu outous - peliteknisesti nämä pitää olla helposti ja nopeasti propattavissa).
transihmisiä ja jupiterilaisia?
pelissä voi olla tila, jossa pelataan esim. sukkulalentämistä tai vierailtavia paikkoja (myös esim. taistelukohtauksia)
Deletions:
idea: asema kaasujättiläisen kaasukehässä (1G tjsp), ison matsin aftermathissa. Joukko egoja ja varamorfeja; paljon taistelua, kun morfi kuolee, voidaan sukittaa uuteen kroppaan mutta näitä ei ole loputtomiin.
transihmisiä ja jupterilaisia?


Revision [809]

Edited on 2018-02-28 22:36:22 by AdminDare
Additions:
peli alkaa massiivisen taistelun jälkeen


Revision [808]

The oldest known version of this page was created on 2018-02-27 22:50:53 by AdminDare
Perustuu Eclipse Phase -roolipelin, CC-NC-SA Posthuman Studios, 2008-. Pelijärjestelmänä GURPS.
Kampanja ja kuvitus CC-BY Dare Talvitie, 2015 - 2020 (paitsi jos muuta sanotaan):: Valid XHTML :: Valid CSS: :: Powered by WikkaWiki